مقاله مروری با عنوان
قیمت گذاری روانی Psychological Pricing
آماده برای ارسال به کنفرانس
دارای ۹ صفحه همراه با منابع انگلیسی و فارسی
قیمت گذاری روانی Psychological Pricing
قیمتگذاری براساس عوامل روانی :
بیشتر آنچه ما درباره قیمتگذاری گفتهایم، به دیدگاه اقتصاددانان از مشتری برمیگردد، که در این دیدگاه مشتری به ارزیابی عقلانی و منطقی قیمتها می پردازد. برای مثال، مفهوم تقاضا با منحنی صاف نشان داده میشود، که فرض را بر آن میگیرد که اگر شرکت قیمت محصول را از ۱۰ دلار به ۹.۵ دلار و پس از ۹.۵ دلار به ۹ دلار کاهش دهد، مشتریان مقادیر بیشتری خواهند خرید. این در حالی است که در دنیای واقعی، منحنی تقاضا همواره بدین شکل نیست (منبع)
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- پسورد تمامی فایل ها www.bibliofile.ir است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- در صورتی که این فایل دارای حق کپی رایت و یا خلاف قانون می باشد ، لطفا به ما اطلاع رسانی کنید.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.